مهاجرت به نیوزلند از طریق کار

8 نظر

مهاجرت به نیوزلند از طریق کارمهاجرت به نیوزلند از طریق کارو تخصص و شرایط اخذ ویزای کار نیوزلند در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. آیا از شرایط کار در نیوزلند اطلاع دارید؟ چگونه می توان ویزای کار کشور نیوزلند را به دست آورد؟ شرایط کاریابی در نیوزلند چگونه است؟ مهاجرت به نیوزلند از طریق کار یکی از انواع روش های مهاجرت به این کشور می باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد؛ اما باید بدانید که اخذ ویزای کار نیوزلند به سادگی امکان پذیر نمی باشد. چرا که اشخاصی که مهاجرت به نیوزلند از طریق کار را انتخاب می نمایند، بایستی امتیاز لازم برای اقدام از این روش را به دست آورند. به همین دلیل می توان گفت که مهاجرت به نیوزلند از طریق کار، یکی از دشوارترین روش های مهاجرت به این کشور برای اقدام می باشد. موسسه ملک پور (MIE) در این مقاله تمام شرایط مهاجرت به نیوزلند از طریق کار را بررسی می نماید. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط خود برای مهاجرت کاری به نیوزلند و اخذ ویزای کار این کشور می توانید با کارشناسان ما در موسسه ملک پور تماس حاصل نموده و یا فرم تماس را کامل نمایید تا از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

  • آشنایی با کشور نیوزلند و شرایط مهاجرت به نیوزلند از طریق کار
  • ویزای کار نیوزلند
  • مدارک مورد نیاز ویزای کار نیوزلند
  • نرخ بیکاری و بازار کار نیوزلند
  • مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021
  • میزان حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند
  • نحوه کاریابی در نیوزلند
  • مؤسسات کاریابی در نیوزلند
  • شرایط اخذ ویزای همراه نیوزلند
  • اخذ اقامت و تابعیت نیوزلند از طریق کار
  • سوالات متداول در زمینه مهاجرت به نیوزلند از طریق کار
  • سخن پایانی درباره مهاجرت به نیوزلند از طریق کار

تماس با ما

آشنایی با کشور نیوزلند و شرایط مهاجرت به نیوزلند از طریق کار

همانطور که می دانید مهاجرت به نیوزلند از طریق کار یکی از روش های مهاجرت به این کشور می باشد که افراد می توانند نسبت به آن اقدام نمایند؛ اما قبل از پرداختن به موضوع مهاجرت کاری به نیوزلند بهتر است که به طور مختصر، شرایط عمومی این کشور را بررسی نماییم. بدین ترتیب شما می توانید با دریافت اطلاعات کلی از کشور نیوزلند، برای اخذ ویزای کار این کشور و زندگی در آن تصمیم گیری کرده و اقدام نمایید.

 

_____________مشاهده ویدئوهای مرتبط با کار در خارج از کشور___________

 

نیوزلند کشوریست که در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده است. این کشور با نام رسمی قلمرو همسود نیوزلند شناخته شده است. کشور زیبای نیوزلند از 2 جزیره بزرگ و چند جزیره کوچک تشکیل شده است. همچنین این کشور چندین مناطق خودمختار به نام های جزایر کوک، راس و توکلائو دارد. جالب است که بدانید کشور نیوزلند فاصله بسیار زیادی با دیگر خشکی ها در کره زمین دارد و نزدیک ترین همسایه آن که استرالیا می باشد، در حدود 2 هزار کیلومتری از آن قرار گرفته است. کشور نیوزلند در حدود 80 میلیون سال از خشکی های دیگر کره زمین جدا بوده است و همین مسئله باعث شده تا گونه های متنوعی از جانوران و گیاهان در این منطقه وجود داشته باشد. پایتخت این کشور، شهر زیبای ولینگتون است و شهر آوکلند، بزرگترین شهر نیوزلند می باشد. چنانچه قصد مهاجرت به نیوزلند را دارید می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این کشور را در مقاله زیر مطالعه نمایید.

مهاجرت به نیوزلند از طریق کار

?مهاجرت به نیوزلند?

ویزای کار نیوزلند

همانطور که می دانید مهاجرت کاری به نیوزلند، طرفداران بسیاری دارد. به همین دلیل در این بخش به شرایط اخذ ویزای کار نیوزلند می پردازیم. اشخاصی که قصد اخذ ویزای کار نیوزلند را دارند بایستی از شرایط اخذ آن اطلاع داشته و واجد شرایط باشند. این شرایط عبارتند از:

  • داشتن پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای نیوزلندی
  • یافتن شغل مرتبط با تحصیلات
  • داشتن شریک کاری در نیوزلند
  • یافتن کار پس از تحصیل در نیوزلند

جالب است بدانید که ویزای کار متفاوتی در نیوزلند وجود دارد که اشخاص متقاضی باید با توجه به شرایط خود برای اخذ آن اقدام نمایند. افرادی که قصد اخذ ویزای کار نیوزلند را دارند باید در سیستم امتیازبندی این کشور وارد شده و امتیاز مورد نیاز را بدست آورند. جهت اخذ ویزای کار این کشور، رشته تحصیلی متقاضی باید جزو مشاغل مورد نیاز در این کشور بوده و متقاضی حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی خود را داشته باشد تا بتواند برای ویزای کار این کشور اقدام نماید. جالب است بدانید که مدارک تحصیلی افراد متقاضی در صورتی که از دانشگاه های سراسری و معتبر صادر شده باشد، نیاز به ارزیابی نخواهد داشت. جدول امتیاز بندی ویزای کار نیوزلند برای هر یک از عوامل امتیازدهی نمایش داده شده است:

  • سن:

با توجه به سن بازنشستگی، افراد متقاضی با سن کمتر از 55 سال، فرصت اقدام برای ویزای کار نیوزلند را دارند.

سن

امتیاز

سن 20 تا 29 سال

30

سن 30 تا 39 سال

25

سن 40 تا 44 سال

20

سن 45 تا 49 سال

10

سن 50 تا 55 سال

5

 

  • سابقه کار:

همانطور که گفته شده، سابقه کار نیز از عوامل کسب امتیاز در ویزای کار نیوزلند است که تعداد امتیاز آن را در جدول زیر مشاهده می نمایید.

سابقه کار

امتیاز

2 سال

10

4 سال

15

6 سال

20

8 سال

25

10 سال

30

 

  • تحصیلات:

حداقل مدرک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار نیوزلند، دیپلم است. با ارتقای سطح تحصیلات، امتیاز کسب شده در این سیستم نیز افزایش می یابد.

میزان تحصیلات

امتیاز

داشتن مدرک دیپلم و یا مدارک فنی و حرفه ای

40

داشتن مدرک کارشناسی

50

داشتن مدرک کارشناسی ارشد و یا مدرک دکترا

60

 

  • پیشنهاد شغلی:

دریافت پیشنهاد شغلی از نیوزلند و یا سابقه کار قبلی در این کشور، امتیاز مناسبی را برای متقاضیان ویزای کار این کشور به همراه دارد.

پیشنهاد شغلی

امتیاز

داشتن پیشنهاد شغلی در نیوزلند

50

داشتن سابقه کار کمتر از 12 ماه در مشاغل تخصصی در کشور نیوزلند

50

داشتن سابقه کار بیشتر از 12 ماه در مشاغل تخصصی در کشور نیوزلند

60

 

  • تجربه کاری:

از دیگر عوامل کسب امتیاز در سیستم کاری نیوزلند، داشتن سابقه کار در مناطق خاص می باشد که شرح آن را در جدول ذیل مشاهده می نمایید.

تجربه کاری

امتیاز اضافه

داشتن سابقه کار در مناطق کمتر توسعه یافته

10

داشتن سابقه کار در مناطقی با کمبود نیروی کار

10

داشتن سابقه کار در شهرهایی به جز آکلند

10

دریافت پیشنهاد شغلی برای همسر فرد متقاضی

20

 

موارد دیگری مانند تحصیل در کشور نیوزلند و یا شرایط همسر فرد متقاضی نیز در اخذ امتیاز برای ویزای کار نیوزلند مؤثر است. در جدول زیر، امتیاز هر یک از این موارد را می توانید مشاهده نمایید.

موارد اضافه

امتیازات

سابقه تحصیل 2 ساله در مقطع کارشناسی در نیوزلند

10

سابقه تحصیل 1 ساله در مقطع کارشناسی به بالا در نیوزلند

10

سابقه تحصیل 2 ساله در مقطع کارشناسی به بالا در نیوزلند

15

تحصیل در مناطق کمتر توسعه یافته

10

تحصیل در مناطقی که با کمبود نیروی کار مواجه است.

10

مدرک تحصیلی همسر دیپلم به بالا

10

مدرک تحصیلی همسر لیسانس به بالا

20

 

ارائه مدرک زبان در اخذ ویزای کار نیوزلند یکی از موارد مهم کسب امتیاز می باشد. در این سیستم، متقاضیان باید مدرک زبان IELTS 6.5 به بالا و یا TOEFL 79 ارائه نمایند.

مدارک مورد نیاز ویزای کار نیوزلند

اشخاصی که قصد مهاجرت به نیوزلند از طریق کار را دارند باید مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا را فراهم نمایند تا بتوانند ویزای کار این کشور را دریافت نمایند. در این قسمت قصد داریم که مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار نیوزلند را بررسی نماییم تا در صورتی که قصد مهاجرت به نیوزلند از طریق ویزای کار را دارید، با ارائه کامل و دقیق مدارک خود بتوانید ویزای کار این کشور را دریافت نمایید. مدارک مورد نیاز ویزای کار نیوزلند از قرار ذیل است:

  • پاسپورت فرد متقاضیتحصیل دکترا در اتریش
  • ارائه ترجمه مدارک تحصیلی به همراه ریزنمرات
  • ارائه ترجمه شناسنامه فرد متقاضی
  • ارائه سابقه کار مرتبط فرد متقاضی
  • ارائه 2 قطعه عکس
  • ارائه گواهی سلامت
  • ارائه نامه تمکن مالی
  • ارائه مدرک زبان حداقل IELTS 6.5
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه فرد متقاضی
  • ارائه مدارک تحصیلی همسر
  • ارائه سابقه کار همسر
  • ارائه مدارک فنی در صورت موجود بودن

نرخ بیکاری و بازار کار نیوزلند

یکی از مهمترین مواردی که در بحث مهاجرت به نیوزلند از طریق کار باید مورد بررسی قرار گیرد، نرخ بیکاری در این کشور می باشد. نرخ بیکاری در هر کشوری بیان کننده میزان فرصت های کاریست که در آن کشور وجود دارد. بنابراین اشخاصی که قصد مهاجرت به نیوزلند از طریق کار را دارند باید به نرخ بیکاری در این کشور توجه نموده و سپس برای کار در این کشور اقدام نمایند. در مورد نرخ بیکاری در نیوزلند باید گفت که نرخ بیکاری در این کشور در سال 2020 در حدود 4.81 درصد بوده است که باید گفت در مقایسه با بسیاری از کشورها، نرخ پایین و مناسبی می باشد. این بدان معناست که فرصت های شغلی بسیاری در کشور نیوزلند وجود دارد و اشخاص متقاضی مهاجرت کاری به نیوزلند، در صورت واجد شرایط بودن و کسب امتیاز لازم در سیستم امتیازبندی این کشور می توانند در نیوزلند مشغول به کار شوند. هرچند که اخذ امتیاز این کشور و یافتن اسپانسر معمولاً با دشواری های بسیاری همراه است. در نمودار زیر نرخ بیکاری نیوزلند را مشاهده می نمایید.

مهاجرت به نیوزلند از طریق کار

مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021

یکی از مهمترین موارد برای اشخاصی که قصد مهاجرت به نیوزلند از طریق کار را دارند،اطلاع از مشاغل مورد نیاز در این کشور می باشد. به همین دلیل در این بخش به مشاغل مورد نیاز نیوزلند در سال 2021 می پردازیم. برخی از مشاغل، جزو مهارت های بلندمدت این کشور محسوب می شوند؛ چرا که شخص کارفرما و دولت نیوزلند به طور مداوم به نیروی کار ماهر نیاز دارد. در صورتی که رشته تحصیلی شما جزو مشاغل مورد تقاضای این کشور باشد می توانید ویزای بلند مدت خود را دریافت نمایید. مشاغل مورد نیاز در کشور نیوزلند از قرار ذیل است:

 

مهندسی شیمی

مهندسی مواد

مهندسی مکانیک

مهندسی برق

مهندسی عمران

روانشناسی

رادیولوژی

متخصص زنان و زایمان

پزشکی

دندانپزشکی

 

برخی از مشاغل در کشور نیوزلند مورد تقاضا می باشند؛ اما متقاضی کار در این کشور وجود ندارد. در این مواقع اشخاص متقاضی با داشتن مهارت در این مشاغل می توانند جهت مهاجرت به نیوزلند از طریق کار اقدام کرده و ویزای کار این کشور را دریافت نمایند. البته ذکر این نکته لازمست که ممکن است برای این نوع مشاغل ویزای کوتاه مدت صادر شود. برخی از مشاغل مورد تقاضا با شرایط فوق عبارتست از: مهندسی کشاورزی و جنگل داری، نقشه برداری ساختمان، مدرس دانشگاه، معماری و...

در صورت مراجعه به مقاله زیر می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص کار در نیوزلند و شرایط آن به دست آورید.

مهاجرت به نیوزلند از طریق کار

?کار در نیوزلند?

میزان حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند

از دیگر مواردی که باید در موضوع مهاجرت کاری به نیوزلند مورد بررسی قرار گیرد، میزان حقوق و درآمد در کشور نیوزلند می باشد. اشخاصی که قصد دریافت ویزای کار نیوزلند و کار در این کشور را دارند باید بدانند که در هر شغل، میزان حقوق و درآمد متفاوت است. اشخاصی که به کار در نیوزلند مشغول هستند می توانند در هر ساعت، 25 دلار نیوزلند دریافت نمایند که البته این میزان، به تعداد ساعات کاری و شغل افراد بستگی دارید. بهتر است بدانید که میزان حقوق در برخی از مشاغل در هر ساعت در حدود 37.5 دلار خواهد بود. میزان حقوق و مزایای برخی مشاغل در کشور نیوزلند را در سال 2021 می توانید در جدول ذیل مشاهده نمایید:

 

مشاغل

میزان حقوق ناخالص به دلار نیوزلند

حسابداری

65000

مهندسی نرم افزار

80268

مهندسی فناوری اطلاعات

104555

وکیل

88527

طراح گرافیک

61731

مهندسی عمران

101046

مدیر پروژه ساخت و ساز

95166

مهندس برق

61212

نحوه کاریابی در نیوزلند

به طور قطع اشخاصی که قصد مهاجرت به نیوزلند از طریق کار را دارند، بایستی از نحوه کاریابی در این کشور نیز آگاهی داشته باشند. کاریابی در نیوزلند به روش های مختلفی امکان پذیر است که در این بخش به آن می پردازیم. به طور معمول اشخاصی که ویزای کار نیوزلند را دریافت می نمایند، می توانند از روش هایی مانند سایت های کاریابی معتبر در این کشور اقدام به کاریابی نمایند. در صورتی که قصد یافتن کار از طریق سایت های کاریابی در نیوزلند را داشته باشید باید رزومه خود را در این سایت ها وارد نمایید تا با توجه به رزومه شما و نیاز کارفرما، جهت شرکت در جلسه مصاحبه کاری دعوت شوید. روش دیگری که برای کاریابی در نیوزلند وجود دارد، استفاده از مؤسسات کاریابی معتبر در این کشور می باشد. با توجه به نیازی که کشور نیوزلند برای جذب و به کار گیری نیروی کار متخصص دارد، اشخاص متقاضی می توانند رزومه خود را برای مؤسسات کاریابی در نیوزلند ارسال نمایند و از طریق این مؤسسات، به شغل مورد نظر خود دست یابند.

موسسه ملک پور با تهیه ویدئوی راهنمای گام به گام اخذ اقامت به تدریس استاد استاد ملک پور، بر آن شده است تا تمام قوانین مهاجرتی کشورها را به اطلاع شما عزیزان برساند.گام به گام تا اخذ اقامت

مؤسسات کاریابی در نیوزلند

به منظور مهاجرت به نیوزلند از طریق کار، علاوه بر مواردی مانند نحوه کاریابی در نیوزلند، بایستی مؤسسات کاریابی در نیوزلند نیز مورد بررسی و شناسایی قرار گیرند تا با ارسال رزومه خود برای آن ها بتوانید در صورت نیاز، پشنهاد شغلی مناسب از سوی کارفرمای نیوزلندی دریافت نمایید. چنانچه قصد یافتن کار از طریق مؤسسات کاریابی در نیوزلند را دارید، باید رزومه خود را برای مؤسسات معتبر در این کشور ارسال نمایید تا مورد بررسی کارفرمایان قرار گیرد. این مقاله توسط کارشناسان موسسه ملک پور نوشته شده است بنابراین هر گونه کپی از این مقاله بدون ذکر منبع آن، شرعاً و قانوناً حرام می باشد. در صورتی که تخصص و مهارت شما مورد نیاز کارفرما بوده و رزومه کاری و تحصیلی شما مورد تأیید ایشان قرار گیرد، می توانید پیشنهاد شغلی مناسب را از کارفرمای نیوزلندی دریافت کرده و مشغول به کار شوید. در ادامه به فهرست برخی از مؤسسات کاریابی معتبر در نیوزلند اشاره می نماییم.

 

نام موسسه

سایت

Madison

https://www.madison.co.nz/ 

Manpower

https://www.manpower.co.nz           

Adecco

https://www.adecco.co.nz/    

Automotiveemployment

https://www.automotiveemployment.co.nz 

Awf

https://www.awf.co.nz/         

Radiusnz

http://www.radiusnz.co.nz/   

شرایط اخذ ویزای همراه نیوزلند

قطعاً اکثر افرادی که قصد مهاجرت به نیوزلند از طریق کار را دارند، در اندیشه اخذ ویزای همراه نیز می باشند تا بتوانند برای خانواده خود نیز ویزای این کشور را دریافت نمایند. اشخاصی که ویزای کار نیوزلند را دریافت می نمایند می توانند برای اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان زیر 18 سال) ویزای همراه را درخواست نمایند تا در مدت حضور خود در این کشور، خانواده را در کنار خود داشته باشند. نکته مهمی که باید در مورد ویزای همراه نیوزلند مورد توجه قرار گیرد این است که همسر و فرزندان بالای 16 سال، به منظور اخذ ویزا بایستی مدرک زبان مناسب داشته باشند تا موفق به دریافت ویزای مورد نظر شوند. جهت اخذ ویزای همراه باید تمامی مدارک از جمله اسناد ازدواج به سفارت نیوزلند ارائه گردد. همچنین فرد متقاضی باید اثبات نماید که در نیوزلند مشغول به کار می باشد و در این راستا، قرارداد کاری خود را ارائه نماید. از موارد دیگری که لازم به ارائه می باشد، داشتن تمکن مالی مناسب است. متقاضی بایستی اثبات نماید که امکان تأمین هزینه های زندگی خود و اعضای خانواده را خواهد داشت. همچنین شخص متقاضی باید مدارک دال بر محل اقامت و مسکن خود را ارائه کرده و اجاره نامه ملک خود را به آفیسر سفارت نشان دهد. مدت اعتبار ویزای همراهان، بستگی به مدت اعتبار ویزای شخص اصلی دارد که ممکن است کوتاه مدت و یا بلندمدت باشد. در صورتی که ویزای شخص اصلی تمدید گردد، ویزای همراهان نیز تمدید می شود.

اخذ اقامت و تابعیت نیوزلند از طریق کار

یکی از مهمترین مواردی که مورد توجه اشخاص متقاضی مهاجرت به نیوزلند از طریق کار می باشد، وضعیت اقامت و تابعیت پس از اخذ ویزای کار این کشور است. در صورتی که موفق به اخذ ویزای کار نیوزلند شوید، برای اینکه بتوانید اقامت دائم این کشور را دریافت نمایید باید به مدت 3 تا 5 سال در کشور نیوزلند به صورت تمام وقت مشغول به کار شوید. با پرداخت بیمه و مالیات خود در نیوزلند به مدت 5 سال می توان درخواست اقامت دائم خود را مطرح نمود. با گذشت 1 سال از اقامت دائم، شخص متقاضی می تواند درخواست پاسپورت این کشور را ارائه نماید؛ اما به منظور دریافت پاسپورت نیوزلند، شخص متقاضی بایستی اثبات کند که با فرهنگ این کشور ادغام شده است. از مصادیق این امر می توان به اطلاع از تاریخ کشور نیوزلند اشاره کرد. نکته مهمی که باید بدانید این است که اشخاصی که قصد اخذ پاسپورت نیوزلند را دارند علاوه بر رعایت موارد گفته شده بایستی اثبات نمایند که توانایی تأمین هزینه های خود و خانواده خویش را دارند. این موضوع را بدین ترتیب می توان اثبات کرد که در 2 سال گذشته، دارای حداقل درآمدی در حدود 55000 دلار نیوزلند بوده اید. در لینک ذیل، به طور کامل در خصوص چگونگی اخذ اقامت نیوزلند از طرق مختلف توضیح داده شده است.

مهاجرت به نیوزلند از طریق کار

?اقامت نیوزلند?

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به نیوزلند از طریق کار هستید، اینجا کلیک کنید ➡️

با تهیه محصول زیر می توانید شخصاً نسبت به اخذ ویزای کار در کشورهای مطرح اروپایی، کانادا و استرالیا اقدام نمایید و اطلاعات کاملی در باب کاریابی در خارج از کشور، نحوه ارسال رزومه کاری و اخذ پیشنهاد کاری بدست آورید.

کار در جمهوری چک


سوالات ماداول در زمینه مهاجرت به نیوزلند از طریق کار 

ویزای کار نیوزلند از چه نوعی است؟

ویزای کار نیوزلند از نوع ویزاهای اسکیل ورکر است که از طریق امتیاز بندی به متقاضیان واجد شرایط اعطا می گردد.

چگونه می توان در نیوزلند به جستجوی کار پرداخت؟

افراد پس از برگزیده شدن در سیستم امتیازبندی ویزای کار نیوزلند، مجوز اقامت موقت این کشور را اخذ می نمایند و در این مرحله می بایست برای کاریابی در نیوزلند، از موسسات کاریابی معتبر این کشور کمک بگیرند.

حقوق پرداختی در کشور نیوزلند در چه حدودی است؟

درآمد افراد در کشور نیولند بین 75 تا 35 هزار دلار نیوزلند است.

نرخ بیکاری نیوزلند در حال حاضر چقدر است؟

نرخ بیکاری کشور نیوزلند در حدود 4 درصد است که نرخ مناسبی محسوب می شود.


_____________________ سخن پایانی درباره مهاجرت به نیوزلند از طریق کار _____________________

مهاجرت به نیوزلند از طریق کار، شرایط کار در نیوزلند و اخذ اقامت و تابعیت نیوزلند از طریق کار و مهاجرت به نیوزلند از طریق تخصص در این مقاله مورد بررسی علمی قرار گرفت. همانطور که در این مقاله بدان اشاره شد، به منظور مهاجرت به نیوزلند از طریق کار، شخص متقاضی باید در پروسه امتیاز بندی این کشور وارد شده و با اخذ امتیاز مورد نیاز، ویزای کار این کشور را دریافت نماید. مهاجرت به نیوزلند از طریق کار، یکی از روش های مهاجرت و اخذ اقامت این کشور محسوب می شود که افراد می توانند در صورت داشتن شرایط مورد نظر برای این نوع ویزا اقدام نمایند. قبل از اقدام برای مهاجرت به کشور نیوزلند از طریق کار بهتر است شرایط و امتیازات خود را بررسی کنید تا علاوه بر اطلاع از عوامل امتیازبخش، با آگاهی و نکته سنجی اقدام به تصمیم گیری و عمل نمایید. موسسه ملک پور در این مقاله شرایط مهاجرت به نیوزلند از طریق کار را بررسی نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی دقیق شرایط خود می توانید با کارشناسان ما در موسسه ملک پور تماس گرفته و یا فرم تماس را کامل نمایید تا از مشاوره رایگان تلفنی با مشاورین متخصص برخوردار شوید. همچنین می توانید سوالات خود را در بخش "ثبت پرسش" مطرح نمایید تا توسط کارشناسان به آن ها پاسخ داده شود.

امتیاز 5 از 5 ( 9 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
مریم
سلام وقت بخیر ممنون از اطلاعاتی که در اختیار عموم قرار میدید. کل امتیاز مورد نیاز چه عدد هستش؟ سقف و کف امتیازات به چه صورته؟ پروسه تایید مدارک چه هزینه ای داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز روش های مختلفی برای کار در نیوزیلند وجود دارد اعم کار پس از تحصیل، اسکیلدورکر یا کارگران ماهر، کارهای فصلی و... اما با توجه به شرایط عمومی کشور ما خیلی از ویزا ها برای ما ایرانی ها صادر نمی شود یا شانس بسیار کمی وجود دارد. اما دو گزینه کار پس از تحصیل و اسکیلد ورکر برای ایرانی ها بسیار مناسب است و نکته ای که وجود دارد داشتن پیشنهاد شغلی و تائید کارفرماست افرادی که دارای آیلتس 6.5 و زیر 32 سال هستند شانس بالایی دارند. معمولا پروسه هزینه های سفارت بین 300 تا 1000 دلار متغیر می باشد. موفق باشید
لادن صبوری
سلام و ممنون از مطالب خوبتون من ماما هستم و 33 سالمه 7 سال سابقه کار دارم همسرم هم 35 ساله هستن و مهندس مکانیک و 10 سال سابقه کار دارند ما امکان مهاجرت به نیوزلند از طریق کار رو داریم؟ من آیلتس 6 دارم اما همسرم داره زبان میخونه چقدر شانس داریم که ویزای کار نیوزلند رو بگیریم؟ ممنونم از شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز پروسه ویزای کاری نیوزلند امتیازی و خیلی نزدیک به کشور استرالیات و تفاوتی که نیوزلند نیازمند به یک پیشنهاد شغلی هم هست تا شانس شما برای دریافت دعوتنامه افزایش یاید. باتوجه به رشته شما که نیازمند به معادلسازی است و رزومه ای که می فرمایید کشورهایی چون کانادا، سوئد، دانمارک اتریش و در نزدیک ایران کشوری مثل عمان هم می تواند گزینه مناسبی باشد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید
هادی حقیقت
سلام ممنون از اطلاعات خوبتون من با ۴۴ سن و فوق لیسانس مهندسی برق و ۲۰ سال سابقه کار می تونم برای ویزای کار نیوزلند اقدام کنم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز ویزای کاری نیوزیلند کاملاً امتیازی است و به صرف داشتن سابقه کاری اقامت نمیدهد. شرایط عمومی شما باید از نظر سن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری، نمره زبان همه باید بررسی شود و با 44 سال ن ریسک ویزاهای کاری برای شما بالا می باشد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما برای گزینه های خودحمایتی، سرمایه گذاری و همینطور کار- شرکت بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
مانا رادپی
سلام وقتتون بخیر سوال من این هست که چطور از طریق اسکیل ورکر وقتی قرار هست که برای کار نیوزلند اقدام کنم باز هم احتیاج به پیشنهاد کاری یا جاب افر داره؟ خوب اگر کسی می تونست جاب افر بگیره چه نیازی بود به این که از این طریق اقدام کنه؟ چرا مثل استرالیا و کانادا نیست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب جاب آفر برای شما امتیاز مضاعف دارد بدون داشتن جاب آفر اگر سایر امتیازتون برسه میتوانید برای اسکیل ورکر نیوزیلند اقدام کنید. این مبحث بسیار تخصصی می باشد لطفا برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
Ata gohari
سلام- من لیسانس معماری دارم با سابقه کار با بیمه حدود ۴ سال و بدون بیمه ۵ سال، سن ۳۵ سال- ایا شانسی برای اسکیلورکر دارم؟ و اینکه سابقه کار حتما با بیمه قابل قبوله یا بدون بیمه نیز شامل امتیاز خواهد شد؟ سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب ویزا اسکیل ورکر نیوزلند یک ویزا امتیازی می باشد در صورتیکه نمره زبان بسیار بالایی داشته باشید با توجه به سن و تجربه کاریتون شانس اخذ اقامت از این طریق را خواهید داشت برای این روش داشتن بیمه به شما کمک می کند اما الزامی نیست برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.
علیرضا
سوال: مهندس شیمی با 61 سال سن ، با سابقه 30 سال در پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی ، آیا امکان مهاجرت کاری به نیوزیلند وجود دارد؟ اگر برای نیوزیلند ، پاسخ خیر می باشد، برای کدام کشور می توانم اقدام کنم؟ با تشکر فراوان 30-فروردین-1401
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به شرایط سنی شما تعداد کشورهایت قابل آفر محدودتر خواهد بود پیشنهاد میکنم در سایت موسسه ملکپو شماره واتساپ خود را ثبت نمایید تا مشاوران مجرب با شما تماس بگیرند کشورهای انگلیس و هلند میتوانند گزینه های مناسبی برای شما باشند.
Shayan karami
سلام وقتتون بخیر. من مدتیه که به فکر مهاجرت به به کشور خارجی از طریق کار فکر میکنم. البته الان اصلا شرایطشو ندارم. 24 سالمه و دیپلم تجربی دارم. یه هدف بلند مدت در ذهنم دارم و من دارم از الان برای حدودا 8 سال دیگه برنامه ریزی میکنم و به خاطر این هدفم حاضرم قید ازدواج رو بزنم چون میخوام تا اون موقع پول جمع کنم و با ازدواج این امر محقق نمیشه. و چون سنم واسه شروع زیاده یه جورایی نگرانی زیادی دارم. همونطور که گفتم برنامه ریزیم واسه آینده ست نه الان. میخوام از این سن شروع به تحصیل کنم و تا مقطع کارشناسی رشته حسابداری در دانشگاه آزاد ادامه بدم. من حساب کردم در صورتی قبولی و اخذ مدرک کارشناسی 29 سالم میشه، ب این دلیل که داشتن سابقه کار هم خیلی مهمه اگه هم بتونم بلافاصله وارد بازار کار بشم و حدودا 3 تا 4 سال هم کار کنم (برای داشتن سابقه کار) 33 ساله میشم. (یه نگرانی دیگه که دارم اینه که ممکنه تا 8 سال دیگه کلا قوانین مهاجرتی به کل تغییر کنه) به نظرتون با این برنامه ریزی بلند مدتی که دارم تا 8 سال دیگه میتونم ویزای جستجوی کار کشورهایی مانند نیوزلند، کانادا، استرالیا یا آلمان بگیرم؟ (خودم شخصا از بین این کشورها علاقه خیلی زیادی به کار در نیوزلند دارم) مجارستان هم من شنیدم که میگن واسه کار خیلی خوبه اما خب یادگیری زبان مجاری خیلی سخته و آموزشگاهی واسه یادگیری این زبان سخت تو ایران وجود نداره. به نظرتون سه، چهار سال سابقه کاری واسه اخذ ویزای جستجوی کار کافی هست. ویزای کاری جاب آفر یه جورایی غیر ممکنه واسه من و میخوام از طریق ویزای جستجوی کاری اقدام کنم. همین که بتونم از ایران برم و تو یه کشور مرفه زندگی کنم واسم کافیه لطفا بهم بگید اصلا شانسی واسه مهاجرت دارم؟ یا کلا قیدشو بزنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز پاسخ صدی به سوالات شما نمی توان داد ولی بهترین کار تمرکز روی زبان و پس انداز به دلار و یورو می باشد که بتوانید در آینده اگر برنامه ای داشتید را اجرا بکنید، در این فاصله هم می توانید از طریق سایت برنامه های مهاجرتی را دنبال بکنید که تغییری پیش آمد بتوانید اطلاع داشته باشید.
مهدی صادقی
چگونه میتونم با مدرک لیسانس مهندسی معماری،یک فوق دیپلم عمران ساختمان و چندین گواهینامه ی فنی و حرفه‌ای از ایران مهاجرت کنم؟به ترتیب اولویت اول کانادا،استرالیا یا کشورهای اروپایی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب مخاطب گرامی برای دریافت مشاوره با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
مشاوره رایگان