پناهندگی آمریکا

22 نظر

پناهندگی در آمریکا، بطور کلی در دو نوع بررسی مثبت و پناهندگی دفاعی وجود دارد. در این روش مهاجرتی ممکن است پناهندگان با مشکلات و محدودیت هایی مانند دسترسی به خدمات پزشکی و یا شغل مناسب مواجه شوند.

  • پناهندگی بررسی مثبت یا بر اساس شایستگی: در روش پناهندگی بررسی مثبت یا بر اساس شایستگی درخواست‌ دهندگان پناهندگی باید از وضعیت خاصی در کشور خود یا در کشورهای سومی که به آنها پناهندگی داده شده است، برخوردار باشند. در این روش، دلایلی که به درخواست پناهندگی ارتباط دارند، به دلایل شخصی و خطر جدی محدود می‌شوند.
  • پناهندگی دفاعی: در پناهندگی دفاعی درخواست‌دهندگان باید از طریق مراحل مختلفی از جمله ارائه درخواست پناهندگی به مقامات پناهندگان آمریکا، مصاحبه با مقامات پناهندگی و ارائه شواهد و مدارک، ثابت کنند که به دلایل شخصی و خطر جدی به دنبال پناهندگی هستند. در این نوع پناهندگی، درخواست‌دهندگان باید در آمریکا حضور داشته باشند و پس از تایید درخواست، می‌ توانند وضعیت پناهندگی خود را دریافت کنند.
  • پناهندگی اضطراری: در پناهندگی اضطراری ممکن است که افراد به دلیل وقوع طوفان، زلزله، جنگ و ... در کشور خود به خطر افتاده باشند. در این نوع پناهندگی، افراد می‌ توانند به صورت موقت در آمریکا اقامت کرده و از برخی امکانات و حقوق پناهندگان بهره‌ مند شوند. این نوع پناهندگی برای مدت محدودی اعمال می‌ شود و پس از اتمام این مدت، افراد باید از آمریکا خارج شوند.

شما می ­توانید از طریق تماس با موسسه ملک پور و یا پر کردن فرم تماس، مشاوره رایگان تلفنی کمک دریافت نموده و راه ­های بهتری را جهت اقامت آمریکا و سایر کشورها انتخاب کنید.

موسسه ملک پور هیچ گونه خدماتی برای پناهندگی ارائه نمی کند و مطالب این صفحه تنها جهت ارتقا اطلاعات شما عزیزان و آشنایی با خطرات پناهندگی ارایه می گردد.

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

پناهندگی آمریکا

شرایط پناهندگی آمریکا

سالانه میلیون ­ها نفر خواستار مهاجرت به آمریکا از طریق پناهندگی آمریکا یا روش­ های دیگر هستند. با این وجود به دلیل داشتن ظرفیت محدود پذیرش پناهنده در آمریکا، سالانه درخواست هزاران نفر از پناهجویان آمریکا مردود می ­شود و نمی ­توانند اقامت آمریکا را از طریق پناهندگی آمریکا اخذ کنند. به همین دلیل توصیه ما به شما برای مهاجرت به آمریکا، اقدام از روش ­های قانونی است.

شرایط پناهندگی در آمریکا برای درخواست‌ دهندگان پناهندگی بر اساس شایستگی و پناهندگی دفاعی متفاوت هستند. اما در کل، درخواست ‌دهندگان باید شرایط زیر را داشته باشند تا بتوانند به عنوان پناهنده در آمریکا مورد قبول قرار گیرند:

  • داشتن ترس مشروع از بازگشت به کشور مبدأ
  • تحت تعقیب یا تهدید قرار دارند
  • عدم امکان بازگشت به کشور مبدأ
  • عدم امکان حل و فصل مشکل در کشور مبدأ به صورت قانونی
  • عدم داشتن سوابق کیفری
  •  ثبت نام و مصاحبه در مراکز پناهندگی

توضیحات موسسه MIE در مورد مشکلات پناهندگی


 

پناهندگی آمریکا

نمودار فوق مربوط به تعداد پناهجویان مجاز متقاضی پناهندگی آمریکا بین سال­ های 1975 تا 2018 می ­باشد و در زیر نمودار پناهندگان پذیرفته شده را مشاهده می­ کنید:

پناهندگی آمریکا

همانطور که از مقایسه دو نمودار پیداست، تعداد زیادی از پناهجویان حائز شرایط موفق به دریافت پناهندگی نمی ­شوند.

مراحل پناهندگی آمریکا

مراحل پناهندگی آمریکا چنانچه در سایت اداره مهاجرتی آمریکا آمده است به صورت زیر است:

  1. برای ارزیابی شرایط شما به عنوان پناهنده، شما از برنامه پذیرش پناهندگی آمریکا (USRAP) ارجاع نامه دریافت می­ کنید.
  2. پس از دریافت ارجاع نامه می­ توانید برای پر کردن درخواست، کمک دریافت کنید. سپس توسط افسر USCIS (خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده آمریکا) مصاحبه می­ شوید تا اجازه دریافت پناهندگی شما را مشخص کند.
  3. پرونده شما می ­تواند شامل همسر، فرزند (مجرد کمتر از 21 سال) و در برخی موارد محدود، دیگر اعضای خانواده شما باشد.
  4. پس از تأیید پناهندگی آمریکا، شخص پناهنده یک معاینه پزشکی، یک راهنمای فرهنگی، راهنمایی جهت برنامه سفر و وام برای تامین هزینه سفر به آمریکا را دریافت خواهد کرد.
  5. پس از رسیدن به آمریکا شخص واجد شرایط می ­تواند در صورت نیاز، کمک پزشکی و مالی دریافت کند.

توجه داشته باشید که مزایایی که درباره پناهندگی آمریکا در نظر گرفته شده است، در صورت واقعی بودن کیس و در اولویت بودن شخص پناهجو به او تعلق می­ گیرد؛ حال آنکه دولت آمریکا برای پذیرفتن پناهجویان هر ساله ظرفیت مشخصی را اعلام می­ کند که نسبت به درخواست دهندگان بسیار کمتر است و در قبال متقاضیانی که پذیرفته نمی ­شوند، هیچ مسئولیتی ندارد. بنابراین متقاضی پناهندگی که به صورت غیرقانونی و با دلایل دروغین اقدام به خروج از مرز کشور خود می ­کند نه تنها شانس دریافت پناهندگی بسیار پایینی دارد، بلکه با شرایط بسیار سختی (از جمله مشکلات مالی، بیماری، بی­ خانمانی و..) در کشور مبدأ روبرو خواهد شد. بنابراین دلایل پیشنهاد می­ شود که از روش­ های قانونی و معتبر جایگزین برای مهاجرت به جای پناهندگی آمریکا اقدام فرمایید.

خطرات پناهندگی آمریکا

خطرات پناهندگی آمریکا را در دو مرحله باید مورد نظر قرار داد؛ ابتدا در مرحله خروج از کشور مبدأ (که در اکثر اوقات به صورت پنهانی و غیرقانونی می ­باشد) و رساندن خود به ایالات متحده آمریکا و در مرحله بعد در صورت رد شدن درخواست پناهندگی آمریکا که شخص باید این کشور را در اسرع وقت ترک کند و به کشور خود بازگردد. فارغ از سختگیری­ های مثال زدنی دولت آمریکا در حقاظت از مرزهای خود و سیستم امنیتی قوی این کشور و به ویژه بدبینی سیاسی این کشور نسبت به پناهجویان ایرانی، دور بودن مسافت بین آمریکا و ایران خطرات مسیر را چندین برابر می­ کند و عملاً این گزینه را دست نیافتنی می­ کند.

به علاوه با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش پناهندگی آمریکا محدود می­ باشد و هرساله توسط رئیس جمهور و کنگره تعیین می­ شود، امکان رد شدن کیس پناهندگی متقاضیان بسیار بالاست و فرد را به ورطه بلاتکلیفی و آوارگی می­ کشاند.

کیس های پناهندگی آمریکا

کیس­ های پناهندگی آمریکا شامل تمام موارد پروتکل1967 می­ شود. بنابراین افرادی که برای حفاظت از خود، در برابر خطر آزار و اذیت و شکنجه به آمریکا پناه می ­برند بایستی مشمول یکی از کیس ­های زیر باشند:

  • نژاد: افرادی که به واسطه نژاد خود در کشورشان مورد آزار و اذیت و یا تبعید نژادی قرار می­ گیرند.
  • دین: افرادی که در محل زندگی خود آزادی انتخاب دین ندارند و دینشان برایشان خطرآفرین است.
  • ملیت: افرادی که به واسطه ملیت خود در خطر هستند.
  • عضویت در گروه اجتماعی خاص: کسانی که در گروه اجتماعی خاصی عضویت دارند و در جامعه خود پذیرفته نیستند و علنی شدن این عضویت آنان را دچار دردسر و خطر می ­کند.
  • عقاید سیاسی: فعالان سیاسی که در زمینه­ هایی که دولت به آنها اجازه نداده فعالیت­ های گسترده ­ای انجام داده اند.

کیس عنوان شده برای پناهندگی آمریکا باید از نقطه نظر بشردوستانه برای ایالات متحده اهمیت ویژه ­ای داشته باشد. همچنین شخص پناهجو نباید پیش از آمریکا در کشور دیگری اسکان گرفته باشد، مگر در شرایط خاصی که طبق سه اولویت مشخص می­ شود و طبق آن پناهجویان سایر کشورها می ­توانند مجددا پناهندگی آمریکا را دریافت کنند.

  • اولویت اول: افرادی که در کشور پناهندگی اول در معرض خطرات امنیتی فراوان هستند.
  • اولویت دوم: گروه ­های تعیین شده توسط دولت آمریکا که از اهمیت امنیتی خاصی برای دولت آمریکا برخوردار هستند؛ این گروه ­ها توسط نماینده کنگره پیشنهاد داده می­ شوند.
  • اولویت سوم: این ظرفیت برای پیوستن افراد پناهنده در خارج از کشور به خانواده درجه یک خود که پناهندگی آمریکا را دارد، محفوظ نگه داشته شده است.

پناهندگی آمریکا با ویزای توریستی

ویزای توریستی به شما این امکان را می دهد که به عنوان یک گردشگر به مدت محدودی به آمریکا سفر کنید. پناهندگی با ویزای توریستی با خطرات زیادی مواجه است و این امکان دارد علاوه بر رد اغلب درخواست ها از سوی دولت آمریکا امکان برگشت به کشور خود را نیز نداشته باشید. توصیه می شود برای درخواست اقامت آمریکا برای طولانی مدت از روش های قاونونی و مطمئن اقدام کنید.این روش ها شامل درخواست ویزای کاری، دانشجویی، سرمایه گذاری در آمریکا، ازدواجو تولد فرزند باشد.

روش های جایگزین پناهندگی در آمریکا

سوالات متداول راجع به پناهندگی آمریکا

✔️ آیا با پناهندگی در آمریکا می توان به تابعیت این کشور دست یافت؟
تنها بخش کمی از متقاضیان پناهندگی که مشکل جدی و واقعی برای فرار و ترک کشور خود دارند (جنگ زدگی، خطر مرگ، ...) می توانند در کشور آمریکا و سایر کشورها پناهنده شوند و باقی این افراد به اصطلاح دیپورت خواهند شد.

✔️ آیا پناهندگی در آمریکا روش خوبی است؟
خیر؛ بدلیل عدم امکان بازگشت به کشور مبدا، خطرات مسیر، دشواری زندگی در کمپ، تضمینی نبودن قبولی درخواست پناهندگی و وجود روش های جایگزین، روش پناهندگی در آمریکا به هیچ وجه توصیه نمی شود.

✔️ آیا کشور آمریکا کنوانسیون ژنو را پذیرفته است؟
بله؛ کشور آمریکا جزو کشورهای تابع این کنوانسیون محسوب می شود.

✔️ خدمات موسسه ملک پور در باب پناهندگی چیست؟
موسسه ملک پور پناهندگی را روش نادرستی دانسته و هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی ندارد.

✔️ روش های قانونی و جایگزین پناهندگی در آمریکا کدامند؟
تحصیل، ازدواج، تولد، سرمایه گذاری و کار در آمریکا.

 پناهندگی آمریکا و سخن پایانی 

پناهندگی آمریکا، شانس دریافت گرین کارت آمریکا از طریق پناهندگی، امکانات و شرایط پناهندگی در آمریکا برای ایرانیان و خطرات این روش برای مخاطبان این نوشتار به طور مختصر و علمی توضیح داده شد. با توجه به مطالب گفته شده امکان پذیرش پناهندگی آمریکا به ویژه برای کیس ­های دروغین بسیار پایین است و مزایایی که برای پناهندگی گفته می­ شود باتوجه به مسیر پرمخاطره و غیرقانونی پناهندگی، امیدی واهی بیش نیست که افراد سودجو با دادن این وعده­ ها به افراد، خانواده­ های بسیاری را متحمل ضررهای جانی و مالی برگشت­ناپذیر می­کنند. بنابراین موسسه ملک­پور با سال­ ها تجربه و تخصص در زمینه مهاجرت، شما را یاری می ­کند تا راه ­های قانونی و تضمین شده جایگزین پناهندگی آمریکا را متناسب با شرایط خود بررسی کنید و با خیال آسوده و در امنیت مقصد و مسیر خود را تعیین نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق مشاوره تلفنی رایگان، با موسسه ارتباط برقرار نمایید یا فرم تماس را کامل کنید. هم چنین شما می توانید در قسمت "ثبت پرسش" در انتهای همین صفحه، سوالات خود را در زمینه پناهندگی آمریکا با ما در میان بگذارید و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.

امتیاز 3.24 از 5 ( 34 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
بهنام راستی
سلام من میخوام برم امریکا میتونیین کمک کنیین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه در زمینه پناهندگی ارائه خدمات و مشاوره ندارد پیشنهاد میکنم با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را کامل بررسی کنند
شبیر میرزایی
من میخاستم به امریکا پناهندگیکنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز. همانطور که ذکر شد، ما در خصوص پناهندگی اقدامی نداریم. می توانید برای روش های قانونی مشاوره دریافت نمایید.
رمضان سیدی
ارتش افغانستان امدن ایران اس دست طالبان میخواهم درخواست پناهندگی آمریکا بدم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه ملکپور در زمینه پناهندگی ارائه خدمات و مشاوره ندارد
Arn
سلام من ۱۸ سالمه دیپلم طلاجواهرسازی دارم میخوام برای تحصیل ب امریکابرم ولی هیچ پشت پهناهی ندارم خوانواده م از هم جدا شدن الان خودم برای کار میکنم تنها زندگی میکنم تواستم بدونم چطور میشه بدون سرمایه یا هزینه کم ب امریکا رفت ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به شرایطی که می فرمایید کار آسانی در پیش ندارید. ولی این امکان وجود دارد که از طریق گرفتن پیشنهاد شغلی در برخی از مشاغل اقدام نمایید ولی در کل شما حتما باید یک حداقل پشتوانه مالی داشته باشید.
Zahra. Bahrami
چگونه همسرم با۴۲ سال سن ویزای کار در آمریکا بگیرد
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اگر ایشان رزومه کاری خوبی داشته باشند می توانند برای دریافت جاب آفر اقدام نمایند. البته با توجه به شرایط سنی شان کار آسانی در پیش ندارند.
کریم شفائی
با درود من ده سال است که از ایران خارج شده ام و مشکل سیاسی داشتم حدودان شش سال الاف و بلاتکلیف منتظر در ترکیه بودم و جواب قبولی داشتم اما چون امیدی به انتقال به کشور سوم نداشتم به یونان آمدم و الان حدودان سه سال است یونان هستم و اقامت اینجا را گرفتم یعنی الان پاسپورت آبی و ایدی کارت دارم ولی به دلیل شرایط نا مناسب اقتصادی میخواهم به امریکا بروم ، کار جوشکاری و کار در رستوران را بلدم اما پولی برای سرمایه گذاری ندارم آیا روشی هست من بتوانم به امریکا بروم و اقامت بگیرم؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه MIE هیچگونه خدمات و مشاوره ای در مورد پناهندگی ندارد. باتوجه به رزومه تان اگر پیشنهاد شغلی برای آمریکا بتوانید دریافت بکنید می توانید اقدام نمایید.
زئوس
درود بر شما من در آمریکا آشنا دارم که کارفرماست اگه برای کار نیرو لازم داشته باشه میتونم از راه دور ویزای کاری آمریکا رو بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام در صورتیکه شما شرایط لازم برای اخذ ویزای کاری ازجمله سن، مدرک زبان و سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی را داشته باشید ممکن است بتوانید اقدام کنید.
هادی
سلام و درود خدمت شما . اگر من با ویزای توریستی به آمریکا مسافرت کنم و چند ماه بعد از ورودم به آن خاک در آنجا هم ملک خریداری کنم و هم مبلغ ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کنم و هم با یه خانوم که آمریکایی تبار هست ازدواج کنم ایا آنوقت میتوانم اقامت دایم بگیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در امریکا روش های سرمایه گذاری های مختلف امکان پذیر است. اما با ویزای توریستی امکان سرمایه گذاری و خرید ملک وجود ندارد. بهتر است در ابتدا پاسپورت کشور دیگری را اخذ نمایید تا راحت تر بتوانید برای اخذ اقامت امریکا اقدام نمایید چرا که با پاسپورت ایران امکان بسیاری از سرمایه گذاری ها وجود ندارد.
St
سلام وقت به خیر، من خانواده مادریم یعنی مادربزرگ و دایی و خاله ام، همسر و بچه هاشون آمریکا زندگی میکنن و اقامت دائم دارند، میتونم از طریق توریستی وارد آمریکا بشم، بعد درخواست پناهندگی کنم؟ چون از نظر جا و مکان و خورد و خوراک و هزینه های زندگی مشکلی ندارم (هم خودم از نظر مالی اوکی هستم، هم خانواده‌م اونجا ساپورتم میکنن) (صرفا جهت اطلاع میپرسم) بهترین راه که بتونم تو نزدیک ترین زمان ممکن مهاجرت کنم (با توجه به اینکه اون طرف، کسانی هستن که کمکم بکنن تا زندگیمو جمع و جور بکنم) چه راهی پیشنهاد میدین؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای اخذ ویزای توریستی نیز شما بایستی علقه مادی و معنوی به ایران نشان دهید. همچنین در صورت پناهنده شدن اعتبار دعوتنامه بستگانتان زیر سوال می رود. بهتر است از روش های قانونی و درست اقدام نمایید. برای بررسی شرایط خود می توانید با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
آرمین قنواتی
سلام وقت شما بخیر دوست عزیز من الان پناهندگی کشور ایتالیا را دارم، آیا میشه برای پناهندگی آمریکا اقدام کنم؟ شرایط خاصی داره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. موسسه MIE هیچگونه مشاوره و خدماتی برای امر پناهندگی ندارد.
صفار
من اگر برم آمریکا و پناهنده بشم، سریع میتونم به پاسپورت برسم و بعد همسر و فرزندانم رو ببرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز. موسسه MIE به هیچ عنوان به شما روش پناهندگی را توصیه نمی کند و هیچ اقدامی برای این موضوع ندارد.
الهام
در حال حاضر وضعیت پناهندگی آمریکا به چه صورت هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. موسسه MIE هیچگونه مشاوره و خدماتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی نماید.
حسن رضا
سلام من 36 سالمه و مدرکم دیپلم و واقعا عاشق آمریکا هستم، نجار هستم و حدود 4 میلیارد سرمایه دارم. آیا راهی به جز پناهندگی میشه من اقدام کنم؟ من نمیخوام تحصیل کنم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، می توانید برای کار از طریق ویزای EB3 اقدام داشته باشید و از ابتدای با گرین کارت وارد آمریکا شوید.
مهدیه
سلام و خسته نباشید. مقاله اتون واقعا عالی بود. من 36 سالمه و همسرم 40 سالشه. 10 سالی سابقه تو کار باغبونی داریم و یه گل خونه کوچیکی هم تو رشت داریم. آیا کاری می تونیم برای امریکا اقدام کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله دوست عزیز شرایط شما برای اخذ ویزای کاری ایده ال است.
نیما نوری
سلام وقت بخیر من نمیخوام از روش پناهدگی اقدام کنم و یک آشنایی در آمریکاداریم که سی سال اونجاست و سیتزن هستن، یک فروشگاه بزرگ دارند آیا ایشون میتونن برای من جاب آفر بفرستن؟ سنمم 28 سال دیپلم و سابقه کار در زمینه فروش دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که ایشان از اداره کار و اداره مهاجرت آمریکا مجوز دریافت نمایند امکان این کار وجود خواهد داشت.
سارا
سلام ممنون از مقاله عالیتون در مورد پناهندگی میخواستم اقدام کنم اما با مقاله که خوندم متوجه شدم میشه از طریق ویزای کاری هم اقدام کرد ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله در حال حاضر برای کشورهای زیادی امکان کاریابی وجود دارد. پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید
صبوری
سلام. ممنونم بابت مقاله خوبتون. من خواستم پناهندگی اقدام کنم بعد مقالاتتون رو دیدم که میشه کاری هم رفت آمریکا و اقامت دائم گرفت. خواستم بدونم با مدرک دیپلم هم میشه اقدام کرد و مشکلی نداره؟ زبانم هم خیلی خوب نیست ولی بدونم میشه میشینم زبان میخونم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز با حداقل مدرک دیپلم می‌توان برای این روش اقدام نمود.
آرمیتا الماسی
سلام بنده ۴۶ سالمه و مجرد هستم. به جز مسیرهای پناهندگی چه امکان های دیگری برای مهاجرت به آمریکا وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. علاوه بر شرایط سن و تاهل باید موارد دیگری همچون شرایط تحصیلات، زبان، میزان سرمایه و سوابق کاری را نیز برای پاسخ به سوال شما در نظر بگیریم. پیشنهاد میکنیم با شماره 02149196000 تماس بگیرید و اطلاعات کامل را با ارائه شرایط خود دریافت کنید.
افرا
سلام وقت بخیر بنده ۲۲سالمه ولیسانس اقتصاد دارم ایامیتونم برای ادامه تحصیل به امریکا برم واونجا برم پناهنده بشم ایاشماوکیل دارید که برای بنده ویزای تحصیلی بگیرید ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط سنی شما برای روش تحصیلی مناسب می‌باشد شما می‌توانید در آن کشور تحصیل نمایید در کنار تحصیلتان اجازه کار خواهید داشت و پس از اتمام تحصیل می‌توانید ویزای تحصیلی خود را به کاری تبدیل نمایید.
فرزانه
سلام کسی که به آمریکا پناهنده بشه، از همون سال اول اجازه کار و تحصیل داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. موسسه MIE مشاوره و اقدامی در خصوص روش پناهندگی نداشته و در خصوص سایر روش های مهاجرتی میتوانیم در خدمت باشیم.
علی زاده
سلام وقت بخیر با ویزای توریستی می تونم پناهندگی بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. ما به هیچ عنوان روش پناهندگی را توصیه نمی کنیم و همواره تاکید بر اقدام از طریق روش های قانونی را داریم.
مشاوره رایگان