ویزای توریستی استرالیا

4 نظر

ویزای توریستی استرالیا، شرایط اخذ ویزای توریستی کشور استرالیا، مزایای ویزای گردشگری در استرالیا و پاسخ به این سوال که چگونه ویزای توریستی استرالیا بگیریم؟ در این مقاله مورد بحث و بررسی علمی قرار می گیرد. آیا شرایط دریافت ویزای توریستی را می دانید؟ چه مدارکی برای دریافت ویزای توریستی مورد نیاز است؟ ویزای توریستی استرالیا یکی از انواع ویزاهاییست که اشخاص متقاضی سفر به این کشور می توانند درخواست نمایند. در صورتی که قصد اخذ ویزای توریستی استرالیا را دارید باید بدانید که با دریافت این نوع ویزا، امکان اخذ اقامت و تابعیت کشور استرالیا را نخواهید داشت و در صورت اخذ ویزای توریستی می توانید در مدت محدود، در این کشور حضور داشته باشید. به طور کلی ویزای توریستی استرالیا برای شخص متقاضی، به صورت محدود صادر می شود و پس از اتمام ویزا فرد متقاضی باید خاک کشور استرالیا را ترک نماید. موسسه ملک پور در این مقاله شرایط دریافت ویزای توریستی کشور استرالیا را بررسی می نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و بررسی شرایط خود می توانید فرم تماس را کامل نموده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا از مشاوره رایگان تلفنی برخوردار شوید. مقاله ویزای توریستی استرالیا، بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط موسسه ملک پور و پرسش از وکلای محلی همکار استرالیا و همچنین بررسی سایت های دولتی گرداوری شده و تقدیم حضورتان می شود.

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

ویزای توریستی استرالیا

زندگی در استرالیا و اخذ ویزای توریستی استرالیا

ویزای توریستی استرالیا یکی از انواع ویزاهاییست که اشخاص می توانند اقدام نمایند. هر چند که با دریافت ویزای توریستی، شخص متقاضی امکان کار و اخذ اقامت را ندارد؛ اما برای اخذ این نوع ویزا باید شرایط آن نیز فراهم گردد که در این مقاله به بررسی کامل شرایط دریافت ویزای توریستی می پردازیم. قبل از پرداختن به شرایط ویزای توریستی استرالیا برآنیم تا در مورد موقعیت این کشور، مطالبی را بیان نماییم. استرالیا کشوری است که در نیمکره جنوبی قرار گرفته است. این کشور وسعتی در حدود 7686850 کیلومتر مربع دارد، به همین دلیل به عنوان ششمین کشور پهناور در دنیا شناخته شده است. استرالیا که جزو مستعمره انگلستان بوده است، در سال 1901 میلادی از این کشور استقلال یافت. همچنین این کشور دارای جمعیتی در حدود 25 میلیون و 512 هزار نفر می باشد. جالب است که بدانید زبان ملی و رسمی مردم کشور استرالیا، انگلیسی می باشد؛ اما این زبان در قانون کشور استرالیا به رسمیت شناخته نشده است. پایتخت کشور استرالیا، شهر زیبای کانبرا می باشد و شهر سیدنی بزرگترین شهر این کشور محسوب می شود. برای مهاجرت به استرالیا بهتر است از شرایط آن اطلاعات کامل داشته باشید. 

انواع ویزای توریستی استرالیا

ویزای توریستی استرالیا، نوعی ویزای کوتاه مدت در این کشور می باشد که به انواع مختلفی از جمله موارد زیر تقسیم می شود:

ویزای توریستی کار و تعطیلات (زیرکلاس 417)

مخاطب این نوع ویزا در بازه سنی 18 تا 30 سال می باشد که به منظور کار و یا تفریح، خواهان حضور کوتاه مدت در کشور استرالیا می باشند. همه متقاضیان در سراسر دنیا در صورت واجد شرایط بودن، می توانند از این نوع ویزا بهره مند شوند.

ویزای توریستی بازدیدکننده (زیرگروه 600)

این ویزا اجازه اقامت 3، 6 و 12 ماهه را در استرالیا به وجود می آورد. افراد با اهداف خاص و بررسی های لازم برای شروع یک کسب و کار تازه، قادر به استفاده از این نوع ویزا می باشند. موارد زیر جزوی از این دسته قرار دارند:

ویزای حمایت توسط خانواده استرالیا

متقاضیانی که از حمایت کامل مالی خانواده و یا اقوام خود در کشور استرالیا برخوردارند، قادر به استفاده از این نوع ویزا هستند، شرایط مهم اخذ این ویزا، اثبات بازگشت به کشور مبداء بعد از به پایان رسیدن مدت اعتبار ویزا می باشد.

ویزای بازدیدکننده تجاری استرالیا

ویزای بازدیدکننده تجاری استرالیا برای متقاضیانی می باشد که به قصد انجام کارهای تجاری، حضور در کنفرانس ها، همایش ها و ارتباطات تجاری بین دوکشور، خواهان ورود به کشور استرالیا می باشند. امکان حضور این دسته از افراد در کشور استرالیا با دریافت دعوتنامه معتبر از سوی برگزارکننده مراسم ها، امکان پذیر است.

ویزای توریستی و گردشگری استرالیا

همانگونه که از نام ویزا مشخص است، به منظور گردش و تفریح در کشور استرالیا قابل اخذ می باشد. بعد از ارائه اهداف از سفر به اداره مهاجرت کشور استرالیا، سفارت این کشور مدت اعتبار این نوع ویزا را مشخص می نماید. یکی از شرایط مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی و گردشگری استرالیا، برخورداری از تمکن مالی و تاریخچه سفر مناسب می باشد.

ویزای توریستی با نام ویزای مسافرتی الکترونیک (زیرکلاس 601)

قابلیتی که این نوع ویزای توریستی استرالیا ایجاد می کند، منحصر به فرد بوده و امکان چند بار ورود در یک سال به کشور استرالیا را را برای دارنده آن، به وجود می آورد. تنها شهروندان برخی کشورها قادر به استفاده از این نوع ویزا می باشند.

ویزای توریستی استرالیا (E Visitorزیرکلاس 651)

اهداف گردشگری و یا کسب و کار، موجب رسیدن به این نوع ویزا می شود و به مدت سه ماه در طول یک سال اعتبار دارد.

مدارک لازم برای ویزای توریستی استرالیا

اشخاصی که قصد اخذ ویزای توریستی استرالیا را دارند، باید برای دریافت ویزا، مدارک خود را به صورت کامل به سفارت استرالیا ارائه نمایند. نکته ای که در مورد مدارک باید بدانید این است که در صورتی که مدارک خود را به صورت ناقص و یا جعلی ارائه دهید، با ردی ویزا مواجه خواهید شد. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی استرالیا به شرح ذیل است:

مدارک مورد نیاز ویزای توریستی استرالیا

ارائه پاسپورت شخص متقاضی و در صورت داشتن همراه ارائه پاسپورت افراد همراه

تکمیل فرم های اخذ ویزای توریستی مانند فرم های 1419، 1418 و 1415

ارائه شناسنامه شخص متقاضی

تکمیل فرم 1229 برای فرزندان کمتر از 18 سال

تکمیل فرم 1257 برای تحت تکفل فرزندان زیر 18 سال

ترجمه و ارائه سند ازدواج در صورت تأهل

ارائه نامه تمکن مالی مانند فیش حقوقی و پرینت حساب

ارائه گواهی اشتغال به کار و یا گواهی استغال به تحصیل فرد متقاضی

در صورت اشتغال به کار در شرکت خصوصی باید تمام مدارک مبنی بر وجود شرکت و اشتغال فرد در آن شرکت ارائه گردد.

مدارک بازنشستگی شخص متقاضی در صورتی که فرد بازنشسته باشد.

ارائه اسناد و مدارک مالی و دارایی های فرد متقاضی مانند اسناد ملکی

ارائه دعوت نامه در صورت دارا بودن

هزینه ویزای توریستی استرالیا

برای دریافت ویزای توریستی استرالیا، چند نوع هزینه وجود دارد که مربوط به موارد زیر است:

  • هزینه ثبت درخواست ویزای توریستی
  • هزینه تکمیل مدارک و تهیه آنها
  • هزینه ترجمه مدارک
  • هزینه بلیط و اسکان

اگر هزینه بلیط، اسکان و ترجمه مدارک که برای افراد متغیر است را فاکتور بگیرم، متقاضیان برای پرداخت هر نوع از ویزای توریستی، مبلغی را باید بپردازند که جزییات آن در ادامه بیان شده است:

  • هزینه ویزای توریستی 600: 250 دلار
  • برگه تاییدیه الکترونیکی (Subclass 601): 1045 دلار
  • درخواست آنلاین (Subclass 650): رایگان

لازم به ذکر است که این هزینه های اخذ شده در صورتی که پرونده متقاضی رد شود، قابل بازگشت نبوده و سوخت می شود.

مدت زمان اخذ ویزای توریستی استرالیا

به طور قطع اشخاصی که در اندیشه اخذ ویزای توریستی استرالیا هستند، باید از مدت درخواست برای این نوع ویزا آگاهی داشته باشند تا بتوانند با یک برنامه ریزی درست و دقیق برای اخذ ویزای توریستی خود اقدام نمایند. اشخاصی که قصد اخذ ویزای توریستی استرالیا را دارند باید بدانند که سفارت استرالیا پروسه اخذ ویزا را به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می دهد و نیازی به حضور شخص در سفارت استرالیا وجود ندارد. بنابراین مدت درخواست ویزا در کوتاه ترین حالت ممکن اتفاق می افتد. در صورتی که به دنبال دریافت ویزای توریستی استرالیا هستید، بهتر است از 3 تا 4 ماه قبل از تاریخ حضور خود در استرالیا، برای این نوع ویزا درخواست نموده، مدارک خود را تکمیل کرده و به سفارت استرالیا ارائه دهید. جالب است بدانید که مدت درخواست ویزای توریستی استرالیا در سریع ترین حالت ممکن، 17 روز به طول می انجامد. در طولانی ترین حالت، ممکن است دریافت ویزای شخص متقاضی 30 روز به طول بی انجامد که برای بررسی بیشتر این موضوع می توانید با کارشناسان خبره در این باره صحبت نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای توریستی استرالیا پیشنهاد می شود که به مقاله زیر مراجعه نمایید.

نحوه تمدید ویزای توریستی استرالیا

شاید یکی از مواردی که اشخاص متقاضی اخذ ویزای توریستی استرالیا به دنبال آن هستند، تمدید ویزای توریستی این کشور باشد. در مورد تمدید ویزای توریستی استرالیا باید گفت که ویزاهای توریستی با توجه به محدود بودن مدت زمان آنها، قابل تمدید نخواهند بود. البته این سخن بدین معناست که در صورتی که ویزای توریستی استرالیا را اخذ نمودید، امکان تمدید آن در خاک کشور استرالیا امکان پذیر نخواهد بود. در این صورت شخص متقاضی برای تمدید ویزای توریستی خود باید به کشور مبدأ بازگشته و مجدداً درخواست ویزای توریستی استرالیا را نماید. این یکی از مهمترین مواردیست که اشخاص متقاضی باید از آن آگاهی داشته باشند. نکته دیگری که باید بیان شود این است که در صورتی که ویزای توریستی استرالیا را اخذ نمایید، امکان تبدیل آن به ویزاهای دیگر مانند کار، تحصیل و... وجود ندارد و شخص متقاضی برای تبدیل ویزای خود باید به کشور خود بازگردد و ویزای مورد نظر خود را درخواست نماید.

گرفتن وقت سفارت استرالیا

همانطور که می دانید برای اخذ ویزای توریستی استرالیا نیاز به حضور شخص متقاضی در سفارت وجود ندارد و تمام پروسه اخذ ویزا به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود به همین دلیل شخص متقاضی نیازی به دریافت وقت سفارت استرالیا نخواهد داشت و می تواند بدون نیاز به این مسئله به صورت الکترونیکی مدارک خود را به سفارت ارسال نماید تا مورد بررسی قرار گیرد. این مقاله توسط کارشناسان و مشاورین موسسه ملک پور جمع آوری و نگاشته شده است بنابراین هر گونه کپی برداری از این مقاله بدون ذکر منابع آن شرعا و قانونا حرام می باشد و برای شخص متخلف پیگرد قانونی خواهد داشت. با توجه به الکترونیکی بودن پروسه اخذ ویزای توریستی استرالیا همچنان بهتر است تا از موقعیت سفارت مانند آدرس و پست الکترونیکی اطلاع داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید به سفارت مراجعه نمایید.

آدرس سفارت

تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، خیابان بیست و سوم، پلاک 2

کد پستی سفارت

1513934113

صندوق پستی

15875_4334

شماره تماس

02188724456

پست الکترونیکی

[email protected]

سایت سفارت استرالیا

www.iran.embassy.gov.au

پروسه اقدام برای اخذ ویزای توریستی استرالیا

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره کردیم، پروسه اخذ ویزای توریستی استرالیا به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود به همین دلیل نیازی به حضور شخص متقاضی در سفارت وجود ندارد. در صورتی که قصد اخذ ویزای توریستی این کشور را دارید باید مراحل انجام پروسه اخذ ویزا را به خوبی بدانید تا بتوانید برای دریافت این نوع ویزای استرالیا درخواست دهید به همین دلیل بهتر است به موارد زیر دقت نمایید.

  1. شخص متقاضی باید در سایت سفارت استرالیا یک حساب کاربری ایجاد نماید.
  2. پس از ایجاد حساب کاربری می توانید وارد حساب خود شوید و در منوی My application summary گزینه ی New application را انتخاب نمایید تا بتوانید فرم درخواست ویزای توریستی را دریافت کنید. پس از دریافت فرم ویزا آن را تکمیل نمایید.
  3. پس از تکمیل مراحل قبل وارد گزینه Import Application شوید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید و سپس مدارک مورد نیاز را ضمیمه کنید و سپس در انتها گزینه Confirm را انتخاب نمایید.
  4. در این مرحله تمام مدارک خواسته شده را به همراه فرم تکمیل شده درخواست ویزای توریستی ضمیمه کنید تا مدارک شما مورد بررسی قرار گیرد.
  5. برای بررسی مدارک توسط سفارت استرالیا باید هزینه آن را بپردازید که برای این منظور باید منوی Manage Payments و گزینه Pre-pay Paper Service را انتخاب نمایید و سپس هزینه ویزا را پرداخت کنید تا مدارک شما مورد بررسی قرار گیرد. نکته مهمی که باید بدانید این است که هزینه ویزای توریستی استرالیا 250 دلار آمریکا خواهد بود که این مبلغ غیرقابل بازگشت می باشد.
  6. پس از تکمیل مراحل گفته شده به شخص متقاضی یک کد پیگیری داده خواهد شد که پس از گذشته 1 ماه فرد متقاضی می تواند با ورود به حساب کاربری خود گزینه Vevo را انتخاب نماید و از وضعیت ویزای خود مطلع گردد.

اگر قصد اقدام برای ویزای توریستی استرالیا را دارید پیشنهاد می نماییم ویدئو راهنمای گام به گام اخذ اقامت را مشاهده نمایید تا با نحوه اقدام در مورد تمام کشورها و همچنین از قوانین کشورها اطلاع کافی را داشته باشید.

ویزای توریستی استرالیا با وثیقه یا بدون وثیقه

یکی از مواردی که در اخذ ویزای توریستی استرالیا باید مورد بررسی قرار گیرد اخذ ویزا با وثیقه یا بدون وثیقه می باشد. در مورد با وثیقه یا بدون وثیقه بودن آن باید گفت که بسیاری از افرادی که از طریق مؤسسات و یا آژانس های هواپیمایی اقدام به دریافت ویزای توریستی می نمایند با این مورد مواجه می شوند. به طور کلی در مورد با وثیقه بودن اخذ ویزا باید گفت که افراد متقاضی برای اخذ ویزای توریستی خود به طور معمول باید وثیقه ای مانند سند ملکی و یا وجه نقد را نزد موسسه مورد نظر خود و یا نزد بانک به امانت بگذراند تا موسسه مورد نظر از بازگشت وی به کشور اطمینان خاطر پیدا کند در صورتی که شخص متقاضی پس از اتمام مدت ویزای خود به کشور خویش باز گردد می تواند وثیقه ی خود را دریافت نماید اما باید بدانید که امکان اخذ ویزای توریستی بدون وثیقه نیز وجود دارد که گاهاً برخی از آژانس های هواپیمایی و مؤسسات اقدام به انجام این امر می نمایند و شخص متقاضی برای اخذ ویزای خود و بازگشت خود به کشور وثیقه ای ارائه نمی نماید. نکته ای که باید بدانید این است که ارائه وثیقه و یا ارائه نکردن آن تاثیری در اخذ ویزای فرد متقاضی نخواهد داشت اما گاهاً برخی از مؤسسات با ارائه دعوت نامه به فرد متقاضی از وی وثیقه ای را مطالبه می نمایند تا شخص با داشتن دعوت نامه شانس بالایی در اخذ ویزای توریستی خود داشته باشد.

خدمات موسسه MIE در زمینه اخذ ویزای توریستی استرالیا

موسسه MIE با داشتن گروه بزرگی از وکلای اروپایی، آمریکایی و آسیایی این امکان را دارد تا شما را در اخذ ویزای توریستی استرالیا یاری نماید. شاید در وهله اول اخذ ویزای توریستی امری ساده به نظر برسد اما باید گفت که تکمیل مدارک و فرم های ویزا نیاز به دانش و دقت بالایی دارد به همین دلیل موسسه MIE با داشتن گروه وکلا و کارشناسان می تواند شما را در این امر یاری نماید. نکته ای که در مورد اخذ ویزای توریستی استرالیا باید بدانید این است که در اخذ ویزا ارائه انگیزه خود برای سفر به این کشور بسیار حائز اهمیت می باشد و به همین دلیل باید به صورت شفاف برای آفیسر سفارت بیان شود. همچنین برای اخذ ویزای توریستی ارائه علقه های مادی و معنوی به کشور خود برای اثبات بازگشت به کشور مبدا حائز اهمیت می باشد که در این مورد می توانید قبل از هر اقدامی از وکلا و مشاورین موسسه ملک پور مشاوره نمایید تا بتوانید با ریسک کمتری برای اخذ ویزای خود اقدام داشته باشید.

دلایل ریجکتی ویزای توریستی استرالیا

یکی از مهمترین مواردی که در اخذ ویزای توریستی باید به آن پرداخته شود ریجکتی ویزا می باشد. اشخاص متقاضی اخذ ویزای توریستی استرالیا باید در ارائه مدارک و تکمیل فرم های ویزا دقت لازم را داشته باشند چرا که تکمیل فرم ویزا و ارائه مدارک یکی از حساس ترین و مهم ترین مراحل در اخذ ویزا می باشد که اگر به درستی انجام نشود ممکن است شخص متقاضی با ردی ویزا مواجه شود. علاوه بر موارد ذکر شده ممکن است ریجکتی ویزا دلایل دیگری نیز داشته باشد که به برخی از آنها اشاره می نماییم.

یکی از مهمترین دلایل ردی ویزا می تواند عدم ارائه علقه ی شخص متقاضی باشد. در صورتی که قصد دریافت ویزای توریستی را دارید بهتر است تمام اعضا خانواده برای دریافت ویزای توریستی اقدام ننمایند چرا که با حضور اعضا خانواده می توان بازگشت شخص متقاضی را به کشور خود اثبات کرد بنابراین در صورتی که تمام اعضا خانواده برای این نوع ویزا به صورت همزمان درخواست دهند ممکن است با ردی ویزا مواجه شوند. از دلایل دیگری که می تواند منجر به ریجکتی ویزای شخص متقاضی گردد عدم ارائه تمکن مالی مناسب باشد همچنین ارائه جعلی مدارک می تواند باعث ریجکتی شخص متقاضی گردد. برای بررسی بیشتر اطلاعات پیشنهاد می کنیم شرایط خود را با کارشناسان قبل از هر اقدامی بررسی نمایید.

بیشتر بدانید: دلایل ریجکتی ویزا

ویزای توریستی استرالیا، تضمینی و با گارانتی

شاید این روزها صحبت های بسیاری در رابطه با اخذ ویزای توریستی استرالیا تضمینی و با گارانتی را شنیده باشید اما بهتر است در مورد این موضوع به مطالب اشراف کامل داشته باشید. بهتر است بدانید در موضوع قوانین موردی به نام تضمینی و با گارانتی وجود ندارد چرا که در امر حقوقی این مسئله ای خلاف قانون می باشد. در قانون تعهد وکیل به وسیله خواهد بود نه به نتیجه بنابراین باید گفت که اخذ ویزا تضمینی و با گارانتی خلاف قانون است و هیچ فردی نمی تواند اخذ ویزای شما را تضمین نماید چرا که صدور ویزا و یا عدم صدور آن به آفیسر سفارت مرتبط خواهد بود و هیچ شخص دیگری در این مسئله دخالت نخواهد داشت. بنابراین اعلام کلمه ی اخذ ویزای توریستی تضمینی و با گارانتی مسئله ای خلاف قانون است و هیچ فردی امکان تضمین دریافت ویزا را ندارد البته باید گفت برخی از مؤسسات حق الوکاله فرد متقاضی را تضمین می نمایند که این بدین معناست در صورتی که شخص متقاضی موفق به اخذ ویزای توریستی نشود امکان بازگشت حق الوکاله وجود دارد که این موضوع مشکل حقوقی نخواهد داشت.

نکات مهم در زمینه اخذ ویزای توریستی استرالیا

در مورد اخذ ویزای توریستی استرالیا نکات مهم بسیاری وجود دارد که بهتر است قبل از هر اقدامی از آن اطلاع کافی داشته باشید. در صورتی که قصد اخذ ویزای توریستی استرالیا را دارید باید بتوانید علقه ی مناسب مادی و معنوی را ارائه نمایید و بازگشت به کشور خود را اثبات کنید برای این مسئله بهتر است اعضا خانواده به صورت همزمان اقدام به دریافت ویزای توریستی ننمایند چرا که علقه ای برای بازگشت به کشور خود وجود ندارد و ممکن است با ردی ویزا مواجه شوند. نکته مهم دیگر این است که فرد متقاضی برای دریافت ویزای توریستی خود باید تمکن مالی مناسبی داشته باشد و بتواند اثبات نماید که سرمایه کافی برای مدت حضور خود در این کشور را خواهد داشت همچنین داشتن ویزاهای متعدد می تواند به اخذ ویزای توریستی استرالیا کمک شایانی نماید. از نکات مهم دیگری که در اخذ ویزای توریستی استرالیا باید به آن اشاره شود این است که در صورتی که برای این نوع ویزا اقدام می نمایید بهتر است هتل محل اقامت و همچنین بلیط هواپیمای خود را رزرو نمایید و همراه مدارک به سفارت ارائه دهید در غیر این صورت آفیسر ویزای شما را رد خواهد کرد.

تبدیل ویزای توریستی استرالیا به اقامت

ویزای توریستی استرالیا به منظور گردش، شرکت در سمینار و یا دیدار با خانواده برای مدت محدودی صادر می شود و افراد با اخذ این ویزا، نمی توانند در کشور استرالیا هدفی به غیر از چیزی که به خاطرش ویزا دریافت کرده اند را دنبال کنند. تحصیل طولانی مدت و کار در کشور استرلیا با ویزای توریستی این کشور امکان پذیر نمی باشد و بسیار مهم است که متقاضیان، افسران اداره مهاجرت استرالیا را متقاعد کنند که قصد برگشت به کشور خود را دارند. پس با توجه به همین موضوع می توان دریافت که تبدیل ویزای توریستی استرالیا به اقامت، امری غیرممکن می باشد و افرادی که این هدف را دارند باید از راه های دیگر به خواسته خود برسند. جالب است بدانید که نه تنها امکان تبدیل ویزای توریستی به اقامت وجود ندارد بلکه افراد قادر به تمدید ویزای توریستی خود نیز نبوده و این امر تنها با بازگشت دوباره به کشور مبداء، قابل انجام است.

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در باب ویزای توریستی استرالیا هستید، اینجا کلیک کنید ➡️

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مهاجرت به سایر کشورهای جهان می توانید از پکیج راهنمای گام به گام اخذ اقامت که تدریس جناب استاد ملک پور است استفاده نموده و در حد یک وکیل مهاجرت، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

بنر گام به گام اخذ اقامت


سوالات متداول 

برای اخذ ویزای توریستی استرالیا چه کارهایی باید انجام دهم؟

اقداماتی از جمله تهیه و جمع آوری مدارک و اسناد درخواستی توسط سفارت استرالیا و ارائه آن توسط شما نیاز خواهد بود.

چقدر طول میکشد تا ویزای توریستی استرالیا را دریافت کنم؟

در صورتی که مدارک خود را کامل تحویل داده باشید و مصاحبه را به خوبی پشت سر گذاشته باشید، طی بازه 17 تا 30 روزه به درخواست شما پاسخ داده خواهد شد.

آیا امکان تمدید ویزای توریستی استرالیا وجود دارد؟

در صورتی که ویزای توریستی استرالیا را اخذ نمودید، امکان تمدید آن در خاک کشور استرالیا امکان پذیر نخواهد بود. در این صورت شخص متقاضی برای تمدید ویزای توریستی خود باید به کشور مبدأ بازگشته و مجدداً درخواست ویزای توریستی استرالیا را نماید.

سخن پایانی

ویزای توریستی استرالیا و پاسخ به این سوال که چگونه ویزای توریستی استرالیا بگیریم در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت. در صورتی که قصد اخذ ویزای توریستی استرالیا را دارید باید مدارک خود را به صورت کامل به سفارت ارائه نمایید تا بتوانید در اسرع وقت ویزای خود را دریافت کنید. در مورد ویزای توریستی استرالیا باید گفت که این ویزا به مدت محدود برای شخص متقاضی صادر خواهد شد و پس از اتمام مدت ویزا امکان تمدید آن وجود ندارد و فرد باید خاک کشور استرالیا را ترک نماید همچنین با دریافت ویزای توریستی استرالیا شخص متقاضی اجازه کار و همچنین اقامت بلند مدت در این کشور را نخواهد داشت و در صورتی که قصد مهاجرت و اقامت در استرالیا را دارید باید از ویزاهای دیگر مانند تحصیل، کار، سرمایه گذاری و.... برای مهاجرت به این کشور استفاده نمایید. موسسه ملک پور آماده ارائه هر گونه خدمات در زمینه اخذ ویزای توریستی استرالیا می باشد اما پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و از مشاوره تلفنی رایگان برخوردار شوید همچنین در بخش پرسش و پاسخ می توانید سوالات خود را مطرح کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط کارشناسان به سوالات شما پاسخ داده شود.

امتیاز 5 از 5 ( 8 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
عرفان احمدی
سلام و تشکر بابت مقاله خوبتون. یک سوالی داشتم، آیا بدون داشتن دعوتنامه می توان برای ویزای توریستی استرالیا اقدام نمود؟ آیا این ویزا مانند ویزای توریستی کانادا ۵ ساله است؟ سپاسگزارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به قدرت پاسپورت و شرایط عمومی کشور ما بهتر است که بلی شما دعوتنامه داشته باشید ولی الزامی قانون نیاورده است. خیر ویزای توریستی استرالیا از همان ابتدا مثل کانادا مالتی نیست. موفق باشید
سارا ناظمى
با سلام و عرض ادب ميخواستم بپرسم آيا دريافت ويزاى توريستى استراليا براى يك خانواده سه نفره به طور همزمان امكان پذير است؟ مدت زمان اين ويزا حداكثر چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اینکه یک خانواده باهم بتوانند اقدام کنند کاملاً بسته به کیس و پرونده می باشد اگر قبلاً به استرالیا سفر کرده باشند یا کشورهای بزرگ و تاریخچه سفر قوی داشته باشند بلی امکان پذیر است اما اگر اولین سفر و پرونده باشد ریسک بالایی دارند. موفق باشید
نرگس محمدی
سلام خسته نباشید. من با والدین ام ویزای توریستی با دعوت نامه درخواست دادیم. ویزای پدر و مادرم اومد ویزای من هنوز نیومده. ممکنه ریجکت بشم؟ یا اینکه وقتی والدین ام دریافت کردن من هم قطعی دریافت میکنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای ویزاهای توریستی باید از جایی که اقدام کردید پیگیر باشید و طبق چیزی که می فرمایید فقط باید صبوری کنید ببینید سفارت چه پاسخی می دهد.
پژمان اختری
با سلام.خواهر اینجانب در استرالیا اقامت دایم دارد و خودم هم پست مدیریتی نسبتا خوبی در وزارت نیرو دارم.آیا امکان دریافت ویزا توریستی رو دارم به همراه خانواده؟ و هزینه موسسه ملک پور برای کمک به دریافت ویزا چقدر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بله شما شانس اخذ ویزای توریستی را خواهید داشت. در حال حاضر موسسه برای اخذ ویزای توریستی استرالیا خدماتی ارائه نمی دهد.
مشاوره رایگان